Přejít k obsahu
  • Máte otázky?

    info@kovera.sk

Zásady vrácení peněz

 

Vybavovanie reklamácií sa riadi záručnými podmienkami konkrétneho tovaru, Obchodným zákonníkom a príslušnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka a osobitnými predpismi.


Záručná doba na všetok ponúkaný tovar v internetovom obchode predávajúceho je 24 mesiacov okrem tovarov, ktorých vlastnosti takúto záruku neumožňujú. Na uplatnenie práv zo zodpovednosti za vady (reklamáciu) vždy postačuje doklad o zakúpení (priložená faktúra). Predloženie dokladu o zakúpení na účely reklamácie postačuje aj v prípade, že bol vydaný záručný list, ale zákazník ho stratil.

Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie veci (alebo jej častí) spôsobené používaním.

Reklamovaný tovar je kupujúci povinný doručiť na reklamáciu čistý, mechanicky nepoškodený, s kópiou faktúry, dodacieho listu. Kupujúci je povinný spolu s tovarom zaslať aj popis vady.

Na naše kryty sa vzťahuje štandardná 24 mesačná záruka. 

Reklamovať je možné výhradne kryty zakúpené prostredníctvom eshopu www.kovera.sk.


V procese Reklamácie chceme predísť nedorozumeniam, preto odporúčame pred odoslaním krytu na posúdenie, označiť reklamovanú vadu/konfliktné miesto resp. si kryt pred odoslaním detailne odfotiť pre budúcu komunikáciu. 


Taktiež odporúčame vyhodnotiť relevantnosť reklamácie na základe nižšie uvedených faktov (odsek Zamietnutá reklamácia). 


Náklady na poštovné od vás k nám, hradíte Vy. Reklamovaný kryt neposielajte na dobierku, zásielku neprevezmeme. Odporúčame tovar zaslať doporučene (so sledovacím číslom). 


Reklamovanému krytu nesmie chýbať žiadna z jeho častí. 


Reklamáciu po fyzickom doručení krytu posudzuje na základe skúseností KOVERA tím. Vašu reklamáciu posúdime / vybavíme čo najskôr, najneskôr však do 30 dní. 


O výsledku budete informovaný prostredníctvom e-mailu. 


Náklady na doručenie tovaru po uznaní / zamietnutí reklamácie hradíme my.


Záručná doba na použitú vec: Ak ide o použitú vec, kupujúci a predávajúci sa môžu dohodnúť aj na kratšej záručnej dobe, nie však kratšej než 12 mesiacov. U tovarov predávaných za nižšiu cenu z dôvodu chyby či nekompletnosti sa záruka nevzťahuje na chyby, kvôli ktorým bola nižšia cena dohodnutá.


Výnimky zo záruky:

    1. Záruka sa nevzťahuje na vady vzniknuté nesprávnym použitím tovaru alebo z dôvodu vyššej moci, živelnej udalosti apod. ani na prípadné škody v dôsledku toho vzniknuté.

    2. Záruka sa nevzťahuje na závady vzniknuté zlou obsluhou, neodborným, alebo neprimeraným zaobchádzaním, použitím a inštaláciou, ktoré sú v rozpore s užívateľskou príručkou.

    3. Záruka sa tiež nevzťahuje na poškodenia vzniknuté:

    4. Mechanickým poškodením tovaru,

    5. Používaním tovaru v neodpovedajúcich podmienkach,

    6. Tovar bol poškodený nadmerným zaťažovaním alebo v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii alebo všeobecnými princípmi,

    7. Vykonaním nekvalifikovaných zásahov či zmenou parametrov.

    8. Zanedbanie alebo nesprávna starostlivosť o kryt. 

    9. Pokiaľ k vade došlo mechanickým poškodením výrobku spôsobeným kupujúcim (v akejkoľvek voľným okom badetaľnej forme – okrem iného: odreniny, škrabance či iné stopy po kontakte s iným pevnými časticami). 

    10. Preukázateľne nesprávne zaobchádzanie s krytom (okrem iného: nesprávna manipulácia s krytom pri nasadení na zariadenie alebo sňatí zo zariadenia, poškodenie krytu nasadením na nesprávne zariadenie). 

    11. Poškodenie krytu nadmerným zaťažením alebo nadmerným tlakom v jeho najtenších častiach. 

    12. Bežné opotrebenie tovaru (alebo jeho časti) spôsobené jeho obvyklým, každodenným používaním. 

    13. Čistenie povrchu krytu nevhodnými čistiacimi prostriedkami (odlakovače, dezinfekčné prostriedky, riedidlá či iné agresívne čistiace prostriedky). 

    14. Používanie krytu v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzenému prostrediu využitia tovaru. 

    15. Nie je tiež možné reklamovať tovar z rovnakého dôvodu, pre ktorý bola znížená jeho cena.

 

Výmene tovaru 

Odstúpení od zmluvy / vrátení tovaru bez udania dôvodu.


POSTUP REKLAMÁCIE:


Čo najskôr nás informovať emailom alebo písomne (príp. telefonicky) o chybe výrobku.


Poslať produkt späť na adresu firmy predávajúceho.

Poistenie a spätnú dopravu reklamovanej zásielky zabezpečuje kupujúci na vlastné meno a náklady. V prípade neuhradenej pohľadávky si dodávateľ vyhradzuje podľa ustanovenia §151 Občianskeho zákonníka uplatniť záložné právo na nevybavenie reklamácií, ktoré budú ihneď po uhradení pohľadávky vybavené a expedované.


O vybavení reklamácie bude klientovi vydaný písomný doklad. 


Vybavovanie reklamácií prebieha v súlade s príslušnou právnou úpravou , pričom vedieme evidenciu o reklamáciách, ktorá obsahuje údaje o dátume uplatnenia reklamácie, dátume a spôsobe vybavenia reklamácie a poradové číslo dokladu o uplatnení reklamácie.


SŤAŽNOSTI A PODNETY SPOTREBITEĽOV :


Sťažnosti a podnety je potrebné zaslať e-mailom na našu adresu info@kovera.sk, alebo písomne na adresu nášho sídla.


Doručené sťažnosti a podnety sa snažíme riešiť okamžite, pri veľmi komplikovaných prípadoch je maximálne lehota na vyriešenie 30 dní.


ALTERNATÍVNE RIEŠENIE SPORU


Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu (ďalej len „návrh“) subjektu alternatívneho riešenia sporov, ak predávajúci na žiadosť odpovedal zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 dní odo dňa jej odoslania.


Návrh podáva spotrebiteľ príslušnému subjektu alternatívneho riešenia sporov, ktorý si sám vyberie zo zoznamu uvedeného na stránke Ministerstva hospodárstva SR – http://www.mhsr.sk.


Pre reklamovanie tovaru (krytu) je nutné vyplniť náš prehľadný formulár. Nájdete ho buď pribalený spolu s faktúrou alebo ho vytlačte odtiaľto